adam  
 
這次翻的是Adam Lambert的Ghost Town
第一次聽到他的歌是Whataya Want From Me
但是最有印象的是Better Than I Know Myself
他的聲音真的很特別,很有張力,大家不妨來聽聽看喔
________________________________________________________________________________________________________________________________
MV
 
Lyric Video
 
 
Died last night in my dreams
昨晚我已死在夢中
Walking the streets
走在荒蕪的街上
Of some old ghost town
在這老舊的鬼城
I tried to believe
我試著去相信
In God and James Dean
上帝和詹姆士·狄恩
But Hollywood sold out
但是好萊塢出賣了我
 
Saw all of the saints
我看見所有的聖人
Lock up the gates
拒我於千里之外
I could not enter
我無法達到祂們的境界
Walked into the flames
於是我踏入熊熊業火
Called out your name
呼喚著你的名字
But there was no answer
但是沒有任何答覆
 
And now I know my heart is a ghost town
現在我終於明白我的心已被掏空
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
 
Died last night in my dreams
All the machines
所有的機械用品
Had been disconnected
全都斷了聯繫
Time was thrown at the wind
逝者如斯
And all of my friends
而我的朋友們
Had been disaffected
都漸漸的疏遠我
 
Now, I'm searching for trust
我正在找尋真理
In a city of rust
在這腐敗鏽蝕的城市
A city of vampires
在這如吸血鬼般啃食人心的城市
Tonight, Elvis is dead
今晚,貓王已不在人世
And everyone's spread
而大家只是把它當成笑話傳開
And love is a satire
愛已經變成一種諷刺藝術
 
And now I know my heart is a ghost town
現在我終於明白我的心已被掏空
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
 
There's no one left in the world
如今這世上已經沒有任何人
I'm gunslingin'
只剩下我還在垂死掙扎
Don't give a fuck if I go
即使我死了也沒人鳥我
Down, down, down
墮落,墜落,死亡
I got a voice in my head that keeps singing
我的腦海中一直有個聲音在唱著
Oh, my heart is a ghost town
噢,我的心就像荒涼廢棄的鬼城
 
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
Oh, my heart is a ghost town
(Said, my heart)
噢,我的心就像荒涼廢棄的鬼城
(說,我的心)
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
My heart is a ghost town
就像荒涼廢棄的鬼城
 

arrow
arrow

    小木クリス 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()